Calamiteiten

We leggen graag uit wat u het beste kunt doen in geval van overlast of bij calamiteiten.

Wat moet ik doen als er brand is of is geweest?

Uiteraard dient u bij brand direct 112 te bellen, dit geldt voor grote woningbranden en kleine keuken- of tuinbranden. Wij verzoeken u ook om ons te informeren, uiterlijk op de eerstvolgende werkdag, door te bellen naar 023 – 531 91 92. Wij dienen uw melding uiteindelijk ook schriftelijk te ontvangen. Het is van belang om foto’s te maken voor de verzekeringsmaatschappij. Wij begrijpen de ernst van de zaak en zullen er alles aan doen om de brandschade gauw te herstellen.

Wat moet ik doen bij een inbraak van mijn woning?

Allereerst zal u aangifte moeten doen bij de politie van uw gemeente, dit is ook mogelijk via de website van de politie. Hetgeen ook helpt bij het verhalen van de eventuele vernielings- en diefstal kosten. Vervolgens raden wij u aan om contact op te nemen met uw verzekeringsmaatschappij. Bij een afgesloten inboedelverzekering kunnen gestolen goederen door hen vergoed worden. Wij verzoeken u de inbraak ook bij ons te melden via info@www.heijmeijervastgoed.nl. Wellicht is er schade aan de woning die Heijmeijer Vastgoed Management dient te herstellen.

Met wie kan ik contact opnemen als ik mijn sleutels ben verloren?

Indien u daadwerkelijk uw sleutel kwijt bent, zal het slot worden uitgeboord en vervangen. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening. We raden daarom aan om altijd een reservesleutel te geven aan een bekende of buren. Wij kunnen u tijdens kantooruren assisteren met het aanvragen van een slotenmaker. U kunt ons bereiken via 023 – 531 91 92. Buiten kantooruren kunt u zelf contact opnemen met een slotenmaker.

Wie kan mij helpen bij een kapot slot?

Als de cilinder of het beslag van het slot kapot is, dient u dit te melden bij Heijmeijer Vastgoed Management. U kunt hiervoor bellen naar 023 – 531 91 92 en wij zullen ervoor zorgen dat het slot spoedig wordt gerepareerd of vervangen. De kosten hiervoor zijn voor rekening van de eigenaar.

Wat moet ik doen als er een stroomstoring is in het gebouw of de wijk?

Als meerdere huishoudens last hebben van een stroomstoring, dan ligt het probleem waarschijnlijk bij de netbeheerder. U kunt het beste direct contact opnemen met uw netbeheerder, zodat het probleem bij hen bekend is en zij het kunnen oplossen.

Wat moet ik doen als er een stroomstoring is in mijn woning?

Allereerst kunt u de meterkast controleren om te kijken of de stoppen zijn doorgeslagen. Het kan voorkomen dat een stroomstoring wordt veroorzaakt door een huishoudelijk apparaat of door een te hoge belasting op een groep door te veel aansluitingen van apparaten. We raden aan om alle apparaten los te koppelen en de groepen één voor één weer in te schakelen, waarna u één voor één de huishoudelijke apparaten weer aansluit. Wellicht valt de stroom weer uit bij het aansluiten van één van uw apparaten en weet u waardoor uw stroom is uitgevallen.

Indien de genoemde stappen het probleem niet hebben verholpen, kan er een storing in de groepenkast zijn en krijgt u de stroom niet meer aan. Neem direct telefonisch contact met ons op, zowel tijdens kantooruren en buiten kantooruren. Wij zorgen ervoor dat het gauw door een elektricien of storingsdienst wordt geholpen. Het is mogelijk om zelf een elektricien in te schakelen, maar u zal eerst melding moeten maken van de storing bij Heijmeijer Vastgoed Management. De kosten zullen enkel door ons worden vergoed als er een storing is in de elektrische installatie.

Vragen

  • Heeft u een andere vraag? Vul dan dit formulier in

    Donec rutrum congue leo eget malesuada. Donec rutrum congue leo eget malesuada.