Reparatie & onderhoud
Heeft u een onderhouds- of reparatie verzoek laat dit aan ons weten aan de hand van een beschrijving en een aantal foto’s. Hier vindt u meer informatie over het indienen van uw verzoek.
Een reparatieverzoek dient bij ons in te dienen via dit formulier.
Hierbij hebben wij de volgende gegevens nodig:
– Naam
– Achternaam
– Postcode
– Huisnummer
– Telefoonnummer
– Omschrijving van de klacht
Vermeld op welke plek de reparatie verricht moet worden (waar in de woning of algemene ruimte)
Foto’s van het te repareren onderdeel of de plek
Bij urgente zaken raden wij u aan om direct telefonisch contact op te nemen. U kunt ons bereiken op: 023 – 531 91 92 .
Indien er sprake is van een zeer urgent reparatieverzoek of calamiteiten buiten kantoortijden, kunt u bellen naar: 023 – 5319192.
Wij betreuren het als u langdurig een probleem ervaart en er nog geen passende oplossing is. Wij streven er altijd naar om problemen zorgvuldig en snel te verhelpen. Indien u een klacht heeft, laat het ons weten via ons contactformulier en wij zullen uw klacht z.s.m. in behandeling nemen.
Over het algemeen dient de huurder kleine reparaties zelf op te lossen tot een maximum bedrag van ongeveer €150,- incl. BTW. Grote reparaties en groot onderhoud zijn voor rekening van de verhuurder. Klik hier voor meer informatie om te bekijken wie verantwoordelijk is voor welke reparaties.
Bij kleine klussen is er geen toestemming nodig vanuit Heijmeijer Vastgoed Management. Hierbij kunt u denken aan het leggen van een laminaatvloer, het schilderen van de binnenmuren (het plafond enkel in wit) of een spijker in de muur plaatsen voor een spiegel of schilderij. Houd er wel rekening mee dat u bij opzegging van de huurovereenkomst, de huurwoning in oorspronkelijke staat opgeleverd moet worden. Bij grote klussen dient u wel eerst altijd toestemming te verkrijgen van Heijmeijer Vastgoed Management, zoals het plaatsen van een keuken of badkamer, het verwijderen van een wand of het aanbrengen van zonwering.