Vastgoed management

Voor het beheer van uw vastgoed kunt u terecht bij Heijmeijer Vastgoed Management. Wij beheren vastgoed voor particuliere verhuurders, beleggers, stichtingen en andere vastgoedeigenaren in de omgeving van Haarlem. Ook werken wij samen met klanten aan nieuwbouw projecten, waarbij wij het volledige verhuur management verzorgen. Wij doen dit al vele jaren en weten precies wat erbij komt kijken en hoe wij u het beste kunnen ontlasten.

Bij Heijmeijer Vastgoed Management nemen wij diverse zaken voor u uit handen, zoals het coördineren van onderhoud en renovatie, de administratie, de verhuur en inning van de huur. De huurders hebben aan ons een vast aanspreekpunt, waardoor onderhoudsproblemen direct opgelost kunnen worden en zij prettig kunnen wonen. Kortom, uw vastgoed is bij ons volledig in goede handen, zodat u er geen werk aan heeft maar wel het gewenste rendement.

Wij leggen u graag uit wat u van Heijmeijer Vastgoed Management kan verwachten bij het vastgoedbeheer.

Technisch Management

Het technisch beheer is uiterst belangrijk, omdat het gaat om het onderhoud van uw vastgoed. Een reparatie kan zeer urgent zijn en huurders willen in dit soort situaties direct contact met de verhuurder. Wij zullen de huurders 24 uur per dag en 7 dagen in de week te woord staan en indien nodig het technische probleem meteen oplossen. Daarnaast verzorgen wij ook aanvullend technisch beheer om de staat van uw vastgoed optimaal te houden.

Ons technisch beheer bestaat uit:

  • Afhandelen technische klachten en storingen
  • Verrichten van begin- en eindinspecties en inspectierapporten opstellen
  • Verrichten van periodieke en preventieve inspecties indien gewenst
  • Uitbrengen van onderhoudsadvies
  • Offerte aanvraag, opdrachtverstrekking en controle op uitvoering onderhoud
  • Begeleiden van onderhoudswerkzaamheden
  • Advies transformatie werkzaamheden

Commercieel Management

Het vinden van een huurder, de bezichtigingen en andere bijkomende zaken vallen onder het commercieel beheer. Met onze jarenlange ervaring en deskundigheid in vastgoedbeheer en makelaardij kunt u erop vertrouwen, dat wij voor u betrouwbare huurders vinden en het gehele bijkomende proces nauwkeurig afhandelen.

Ons commercieel beheer bestaat uit:

  • Vaststellen van de huurprijs
  • Antecedentenonderzoek inkomens gegevens huurder
  • Opstellen van huurcontracten volgens de geldende ROZ-modellen
  • Toezicht houden op naleving huurovereenkomst
  • Opstellen nieuwe of aanpassen van oude huurovereenkomsten
  • Bezichtigen met potentiële huurders
  • Behandelen van huuropzeggingen
  • Adverteren en promoten van huurwoningen

Financieel Management

Het financieel en administratief beheer is een groot onderdeel van het verhuren van vastgoed. Wij verzorgen de volledige financiële administratie van uw vastgoed, zodat u tijd overhoudt voor andere zaken.

Ons financieel beheer bestaat uit:

  • Incasseren huur en servicekosten
  • Bewaken van betalingen en huurachterstanden
  • Aan en afmelden bij energie leveranciers
  • Verzorgen van aanmaningen en inschakeling gerechtsdeurwaarder indien nodig
  • Verrichten van betalingen in opdracht van de verhuurder
  • Verzorgen van huurverhogingen en bijbehorende schriftelijke kennisgevingen
  • Berekenen en verrekenen van voorschotten en kosten van diensten en services
  • Verzorgen van correspondentie tussen huurder en verhuurder